DOLÇOS SALUDABLES,

TORTITAS INTEGRALS DE NOUS I XOCOLATA NEGRA

d’agost 04, 2016 Amblesmansalamassa 6 Comments

Com ja sabeu, últimament m'he aficionat a les tortitas, així que cada setmana me'n preparo. Intento però fer-les variades, ja sigui utilitzant diferents farines o posant-li ingredients variats, per fer-les cada vegada diferents.


 Ingredients (8 unitats):
-200grs Farina Integral Blat
-3 Ous L
-250ml Llet de soja
-3 Cullerades Sucre morè
-2 Cullerades Coco ratllat
-1 Cdta Llevat químic
-50grs Nous
-50grs Xocolata Negra 

Batim els ous amb la llet. Tot seguit afegim el sucre i el coco. Mesclem la farina amb el llevat i la incorporem a la massa anterior. Per últim hi posem les nous.
Escalfem una paella antiadherent, li posem una goteta d'oli i la repartim bé amb un paper.
Amb un cassó agafem una mesura de massa i l'aboquem al centre de la paella. Tt seguit, repartim trossets de xocolata per sobre. 
Deixem que es faci per una banda, i quan veiem que li surten bombolletes a la massa, li donem la volta amb una espàtula i deixem que es faci per l'altra banda.
Lo ideal és menjar-ho just acabat de fer, però jo al dia següent les escalfo una miqueta al microones, o en una paella i estan igualment boníssimes.

Potser també t'interessa...

6 comentaris:

  1. Què bones que són les tortitas! i aquestes amb xoco, nous i coco han de ser una delícia, jo només n'he fet un cop, però m'he d'animar a provar-ne més perquè resulten un esmorzar de luxe! un petonàs.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi m'encanten. Són una bona alternativa per a l'esmorzar i les pots fer i acompanyar del que vulguis!

      Elimina
  2. M'encanten!!!!!!!!!! Jo també en menjaria a totes hores!!! I la combinació és de cine!! :)
    Petons

    ResponElimina
  3. Fins ara l'únic aficionat a les tortites a casa era en Jordi, però aquestes amb nous i xocolata tenen tan bona pinta que no em faria res aficionar-me! Un petonet!

    ResponElimina