GELATS I POLOS

SORBET DE MOJITO

de juliol 07, 2015 Amblesmansalamassa 4 Comments

Aquesta recepta la vaig veure l'altre dia al blog El pastelito valiente, i em va faltar temps per fer-la! És curiós, però jo consumeixo gairebé mai begudes alcoholiques, però quan parlem de mojito és un altre cosa...m'encanta!! I si a sobre és en forma de sorbet ni us explico com entra de bé...
L'any passat ja vaig fer uns polos de mojito, però aquí teniu una versió diferent, ideal per aquests dies de tanta calor. És fàcil de fer, i quedareu com uns senyors si ho feu com a postres d'un sopar o dinar....a què espereu??



Ingredients:
-150grs Sucre blanc
-50grs Sucre morè
-200ml Aigua
-50grs Fulles de menta
-200ml Seven Up
- 100 ml Ron
- 350 ml de suc de limona.
- 100 ml de ron 
 - 4 clares d'ou
-Fulles de menta per decorar

Posem a escalfar els sucres amb l'aigua i quan bulli ho deixem 5 minuts a foc baix. Ho retirem del foc, afegim les fulles de menta netes i ho deixem reposar fins que es refredi.
Quan sigui fred, retirem les fulles de menta i afegim el Seven Up, el suc de llimona i el ron. Ho barrejem bé i ho fiquem a la nevera fins el dia següent.
Amb la mescla ben freda, muntem les clares a punt de neu i les anem incorporant amb cura perquè les clares no es baixin.
Fiquem la mescla a la gelatera durant 30' i després ho reservem al congelador, en un recipinet hermètic fins el moment de servir.
 

Potser també t'interessa...

4 comentaris:

  1. Oooh1 aquest s'ha de fer!!! apuntat queda!

    ResponElimina
  2. A mi també m'encanten els mojitos, i aquesta versió "gelada" pinta molt i molt bé! Me l'apunto!!Un petonet!

    ResponElimina