PETITS PLAERS

GOMINOLES

d’abril 30, 2015 Amblesmansalamassa 6 Comments

No puc negar que m'encanten les gominoles, xuxes, caramels...en fi, no es pot ser perfecte...jajajaja!
Què millor que unes més naturals que les que comprem, que és millor no saber-ne els ingredients...
Aquesta recepta és amb gelatina únicament, a la propera provaré amb fruita.

 Ingredients (25 unitats aprox):
-1 sobre gelatina maduixa (85grs)
-1 sobre gelatina neutra pols (20grs)
-200ml aigua
-250grs sucre

Fiquem tots els ingredients a un cassó i ho escalfem a foc suau durant 10', sense parar de remoure.
Aboquem el líquid al motlle i refrigerem 12 hrs.
Arrebossar amb sucre i ja ho tenim.
És molt recomanable utilitzar un motlle de silicona i sinó, untar amb oli de girasol la superfície del motlle que utilitzarem. També ho podeu fer a una safata i tallar-ho amb un tallapastes.
Pel meu gust han quedat una mica massa dolçes, així que podeu reduïr la quantitat de sucre si no sou molt llaminers.

Potser també t'interessa...

6 comentaris:

  1. Jo no sóc massa de gominoles, però a la meva parella li encanten! hauré de provar-les perquè estic segura que estan ben bones, i almenys sabem el que porten, oi? Feliç dia del treball, un petó!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Surten boníssimes, i les pots fer del gust que prefereixis!

      Elimina
  2. Mira que les he vist vegades i mai tinc moment per fer-les... però es que tenen una bona pinta! A més segur que són molt més sanes, m'encantaría probar-les a casa!!

    ResponElimina
  3. Uau... que bones!!!! I si les fas amb fruita què fas, hi afegeixes el suc de la fruita i les fas igual?
    Ptnts Dolça

    ResponElimina
  4. Doncs encara no ho he probat!!!Però la idea és aquesta, suc de fruita i gelatina....ja t'explico!

    ResponElimina