PASTISSOS i ALTRES DOLÇOS

CLAFOUTIS DE CIRERES

de juliol 18, 2014 Amblesmansalamassa 0 Comments

Feia temps que em rondava pel cap la recepta de Clafoutis de Cireres. Mai n'he menjat cap ni l'he vist en directe, però l'altre dia quan va arribar el meu veí amb una capsa plena de cireres vaig pensar que era el moment d'estrenar-se.
Donant voltes per la blogosfera vaig topar amb aquesta recepta, extreta de La cocina de Fabrisa.

Ingredients (motlle 20cm):
-250gr cireres
-65grs farina
-50grs sucre
-3 ous M
-275grs llet
-1 cdta essència vainilla
-15grs mantega
-Pessic de sal
-Sucre glas per espolvorejar

Batim els ous, juntament amb la llet, el sucre, la sal i la vainilla. Tamitzem la farina i l'afegim, barrejant bé perquè no s'ens facin grumolls.
Untem el motlle amb la mantega i fiquem les cireres. (jo no els hi he tret el pinyol perque he llegit aque així quedaven amb una textura més cruixent...i perquè em feia mandra, no us enganyaré!, però els hi podeu treure si voleu). Aboquem la massa a sobre i fiquem al fon uns 40' a 180º.

Potser també t'interessa...

0 comentarios: