PASTISSOS i ALTRES DOLÇOS

SEMIFRED DE IOGURT I CIRERES

de maig 19, 2014 Amblesmansalamassa 0 Comments

Fa temps que tinc unes cireres al congelador i no sabia ben bé que fer-ne, així que m'he animat a fer aquest postre que és força lleuger i fàcil de fer.


 Ingredients (motlle 20cm):
Pà de pessic
-2 ous
-65grs sucre
-20grs farina força
-40grs maizena
-2 culleradetes cacao pols
Mousse iogurt
-2 iogurts naturals
-250grs formatgets
-50grs sucre
-300grs cireres

Començem fent el pà de pessic. Batim els ous, juntament amb el sucre fins que doblin el seu volum i la barreja es torni de color blanquinós.  Mesclem la farina amb el cacao i ho afegim a la barreja anterior, fent moviment suaus i envolvents.
Extenem la barreja a una safata de forn (forrada amb paper de forn) i fornejem durant 8' a 180º. Deixem refredar i reservem. Tallem un disc de la mesura de motlle i el fiquem al fons del motlle. (No tenia motlle desmotllable, així que l'he forrat amb paper vegetal per poder treure el pastís. És per això que m'ha quedat amb una forma d'onades...). M'ha sobrat pà de pessic, que l'he fet servir per fer un minipastís individual.
Per fer la mousse de iogurt batim els formatgets amb el iogurt i el sucre fins obtenir una massa sense grumolls. Extenem la barreja al motlle, a sobre del pà de pessic.
Traiem el pinyol a les cireres i les batim amb la batidora elèctrica. Jo he deixat una textura semblant al puré, però amb grumolls. Abocar el puré de cireres a sobre la mousse i ficar al congelador.
Treure del congelador 15' abans de servir.

Potser també t'interessa...

0 comentarios: