PASTISSOS i ALTRES DOLÇOS

BRAÇ DE GITANO DE MERMELADA DE NAVIUS

de desembre 18, 2013 Amblesmansalamassa 0 Comments

Aquesta és la meva aportació a #RecetasSolidariasparaNavidad. 
Aprofitant que l'altre dia vaig fer un braç de gitano de xixona, vaig fer un altre amb mermelada. A mi no m'agrada gaire el torró, així que aquest m'el vaig fer a la meva mesura. Està boníssim, i és fàcil i "resultón".
Jo vaig utilitzar mermelada de navius, però està clar que cadascú pot ficar de la que tingui o més li agradi.

 Ingredients:
Bescuit
-4 ous M
-100grs sucre
-85grs Maizena
-40grs farina
-1 culleradeta llevat Royal
Farcit
-1 pot mermelada navius
Cobertura
-100grs xocolata postres
-1 xorret de llet
-Xocolata blanca per decorar

Començarem fent el bescuit, separant les clares dels rovells i montant les clares a punt de neu. Quan estiguin a mig montar els hi afegim el sucre poc a poc i acabem de montar-les.
Batim els rovells i els incoprorem a les clares. Per una altra banda barrejem la farina, amb la maizena i el llevat i ho anem mesclant amb els ous.
Forrem una safata ( jo he utlititzat una de 33x37 cm) amb paper de forn i aboquem la mescla. Fornejem a 180º durant 12'.
Un cop fora del forn esperem uns minuts i desmotllem. Desenganxem el paper de forn del bescuit, li donem la volta i el tornem a posar a sobre però pel cantó net. Enrotllem el bescuit amb un drap humit, juntament amb el paper de forn i ho deixem enrotllatdurant 15'.
Desenrotllem el bescuit i li traiem el paper de forn. El farcim amb la mermelada i ho tornem a enrotllar amb cura, aquesta vegada ja amb les mans, sense el drap.
Desfem la xocolata al microones amb una mica de llet.i cobrim tot el braç de gitano amb la xocolata. Decorem amb torssets de xocolata blanca per sobre i que aprofiti!


Navidad 2013

Potser també t'interessa...

0 comentarios: